Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.
Súhlasím

Internetový obchod MACADO.SK doručuje zásielky prostredníctvom nasledujúcich spoločností:

Kuriérska spoločnosť DPD - zásielky sú doručené na nasledujúci pracovný deň (platí pre tovar s označením "TOVAR JE DOSTUPNÝ SKLADOM" a pri objednávkach prijatých do 13:00.). Doručenie prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD je zdarma.

Spôsoby platby pre internetový obchod MACADO.SK:
Na dobierku - kupujúci platí za tovar pri prevzatí
Bankový prevod - na e-mail zadaný v objednávke zašleme zákazníkovi údaje k bankovému prevodu. Po pripísaní celkovej ceny objednávky tovar odosielame na adresu zákazníka.


1. V príde, že tovar je označený symbolom " TOVAR JE DOSTUPNÝ SKLADOM " tak dodanie je v závislosti od zvoleného spôsobu dopravy 1-2 pracovné dni od odoslania (v prípade, že objednávka bola prijatá v pracovný deň do 13:00, tovar odosielame v ten istý deň). V prípade, že tovar je označený symbolom " TOVAR NIE JE DOSTUPNÝ NA SKLADE " tak dodanie je väčšinou 3-5 pracovných dní. V prípade dlhšej dodacej doby zákazníka kontaktujeme pre potvrdenie termínu dodania.

2. Zobrazenie tovaru na akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje predávajúci  je len ilustračné. Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach predávajúceho umiestnenými na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sú udávané výrobcom a môžu sa odlišovať od skutočnosti o ± 1% z uvedenej hodnoty.

3. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal ihneď po doručení v prítomnosti zástupcu predávajúceho. V prípade zistenia existencie vady tovaru je zástupca predávajúceho povinný umožniť kupujúcemu vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe vady tovaru, ktorého správnosť potvrdí zástupca predávajúceho. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne kupujúci odmietnuť prevziať dodaný tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie tovaru s vadou a následne v zmysle čl. 8 týchto obchodných a reklamačných podmienok uplatniť reklamáciu vád tovaru u predávajúceho alebo určenej osoby. V prípade, ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar s vadou,  všetky účelne vynaložené náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša predávajúci. 

4. Kupujúci je oprávnený v prípade nedodania tovaru predávajúcim v dohodnutej lehote odstúpiť od kúpnej zmluvy a predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú časť kúpnej ceny v lehote 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy bezhotovostným prevodom na bankový účet kupujúceho určený kupujúcim.